8 juni 2021

‘We versterken onze naamsbekendheid’

Le Bazar Wonen in Goes is een woonwinkel die al 25 jaar bestaat. Je vindt er moderne meubelen, verlichting, krijtverf en krijgt er vooral veel persoonlijk advies. Adverteren doen Astrud Berks en Rick Advocaat vrijwel uitsluitend in woonmagazine Woon in Zeeland van Trainews Media. Waarom? We vragen het Astrud.

Woonwinkel, meubelen, advies; wat doen jullie precies?
We zien dat veel klanten zich online oriënteren, bijvoorbeeld op Pinterest. Met die ideeën komen ze naar onze woonwinkel. Wij begeleiden ze vervolgens bij het realiseren van hun woonwensen. Dat doen we natuurlijk met onze meubelen, maar ook door mee te denken en te adviseren. We brengen structuur aan in de (her)inrichtingsplannen van onze klanten.

Al 25 jaar! En toch vind je lokale zichtbaarheid belangrijk?
Zeker! Het is te makkelijk om te denken dat iedereen je inmiddels wel kent. Zo werkt het niet. En we kunnen het ook niet alleen hebben van de mensen die hier af en toe voorbij komen. Om die reden adverteren wij om onze naamsbekendheid in Zeeland te versterken.

Dat doe je in Woon in Zeeland?
Klopt! Dat Zeeuwse woonmagazine wordt huis aan huis verspreid op Zuid- en Noord-Beveland en Walcheren. Het sluit goed aan bij onze doelgroep. De uitgave is bovendien full colour, ook dat vinden we belangrijk.

Wat vind je van de samenwerking met Trainews Media?
Die is ronduit goed. We vinden het prettige mensen om mee samen te werken en het is fijn om te merken dat ze betrokken zijn. Laatst werden we uitgenodigd om mee te werken aan Goesemorgen, ook een uitgave van Trainews Media. Het is leuk dat ze ons dat gunnen; die wisselwerking vinden wij belangrijk.

En het zijn Zeeuwen!
Ja, ook dat telt. Die Zeeuwse connectie vinden wij belangrijk. Liever een uitgever die hier lokaal gevestigd is, dan een anoniem bedrijf uit de Randstad. Voor en door Zeeuwen, daar komt het op neer.

Meer succesverhalen