5 september 2019

‘Iedere maand andere stoepborden’

Bloemenhandel Dick Hagestein heeft winkels in Oostvoorne en Brielle. Voor de marketing is hij aangesloten bij VBW Marketing, de marketing website voor de bloemist. Met het abonnement dat Dick heeft afgesloten ontvangt hij iedere maand stoepbordposters en marketing content en beeldmateriaal, voor bijvoorbeeld zijn website en social media kanalen. “Ik vind het super. Dat doen ze gewoon heel goed. Als ondernemer ben je 24/7 met je bedrijf bezig. Het is fijn dat dit op deze manier geregeld kan worden.”

Volgens Dick is het abonnement dat hij heeft verkoop bevorderend. “Natuurlijk weet je dat nooit helemaal precies, maar ik geloof erin. Wat leuk is, is dat de variatie groot is. Je kunt regelmatig van poster wisselen. Degene die ze maakt, kent de bloemisterij. De bloemen die gebruikt worden, passen bij de tijd van het jaar en alle uitingen sluiten aan bij belangrijke (feest)dagen. Bovendien zijn alle uitingen jong en fris.”

Social media
Dick is ook actief op social media. Hij gebruikt daarvoor de content die hij maandelijks krijgt aangeboden, maar combineert dat met eigen posts. “We zijn lokaal actief en willen zo dicht mogelijk tegen de klant aan zitten. Om die reden zoeken we een combinatie. Soms we posten we iets over een klant of een nieuw product, dan weer kiezen we voor een bericht vanuit ons abonnement.”

 

Meer succesverhalen