11 november 2020

Wat zijn jouw Black Friday aanbiedingen?

Black Friday; we kunnen er niet meer omheen. Ook in ons land krijgt deze ‘koopjesjachtdag’ steeds meer voet aan de grond. Op vrijdag 27 november aast een groot aantal Nederlanders op aantrekkelijke aanbiedingen en lucratieve koopjes. Doe jij mee aan deze dag en pak jij uit met kortingen? Laat het dan zo lokaal mogelijk weten!

Koopjesjagers bereiden zich vaak goed voor op Black Friday. Door goed na te gaan wat ze precies willen hebben, zijn ze vaak al dagen van tevoren bezig met hun speurwerk naar aanbiedingen en acties. Dat doen ze via internet, maar ook via lokale huis-aan-huisbladen en huis-aan-huis folders. Speel hier op in door jouw Black Friday aanbiedingen al dagen eerder aan te kondigen. Hierdoor krijg je de aandacht van potentiële klanten en kun je optimaal gebruikmaken van deze tijdelijke groei in de koopintentie van de consument. Hierop inspelen kan dus slim zijn, omdat dit je sales (tijdelijk) enorm kan verhogen en het je nieuwe klanten kan opleveren.

Lokaal aankondigen

Als je meedoet met deze dag is het slim om dit vooraf aan te kondigen. Doe dit zo lokaal mogelijk, want de meeste van jouw (potentiële) klanten komen ook uit de directe omgeving. Kies voor een advertentie in een lokale huis-aan-huiskrant. Overweeg een flyer of folder die je speciaal voor Black Friday laat maken en geef deze mee in de week voor Black Friday of kies voor verspreiding huis aan huis. Om jouw Black Friday actie compleet te maken kun je denken aan aantrekkelijke posters of stoepborden.

Ook online

Profiteer verder van de online mogelijkheden. Deel je Black Friday acties via Facebook of Instagram en zorg dat jouw volgers jouw berichten zoveel mogelijk delen en liken! Zo kom je met jouw Black Friday actie lokaal goed in the picture te staan. Black Friday biedt je dus zeker kansen! Het is aan jou om deze te grijpen. Wij denken hierover graag met je mee!

Categorieën:

Meer nieuws

Bekijk alle nieuwsberichten